دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

پیشبند دندانپزشکی

۳ بازديد

هریک از محصولاتی که در بازار وجود دارند درکنار مزایا، معایبی هم دارند که نمی‌توان آنها را کتمان کرد. در ادامه به برخی از مزایای پیشبند های دندان پزشکی می‌پردازیم.

  • محافظت: پیشبند های دندان پزشکی هم برای متخصصین دندان پزشکی و هم برای بیماران در مقابل آلودگی و عفونت های محیطی اطمینان ایجاد میکنند.
  • راحتی: استفاده از این پیشبند ها با توجه به وزن کم و سبکی که دارند بسیار راحت است و برای بیماران مشکلی به وجود نمی‌آورد.
  • مقرون به صرفه: قیمت این پیشبند ها به علت مواد اولیه ارزان قیمتی که دارند بسیار اقتصادی است و خرید در تعداد بالای این پیشبند مقرون به صرفه است.
  • تحت محافظت در برابر اشعه ایکس: بسیاری از دندان پزشکان در زمان بررسی شرایط دهان و دندان با استفاده از ابزار اشعه ایکس از پیشبند دندان پزشکی سربی استفاده می‌کنند تا مانع از آسیب های این اشعه به بدن بیمار شوند.


    قیمت پیش بند دندانپزشکی با توجه به نوع محصول که یکبار مصرف است، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. با اینحال قیمت این محصول با توجه به نوع بسته بندی و جنس پیش بند که می‌تواند پارچه ای، کاغذی، دولایه و نایلونی باشد و سایز پیش بند و همچنین شرکت تولید کننده در بازار متفاوت است.

    پیش بند دندانپزشکی به عنوان یکی از تجهیزات بهداشتی پر مصرف برای محافظت از لباس های پزشک و بیمار در هنگام انجام معاینات و درمان سایر مشکلات دندانپزشکی به کار برده می‌شود  و می‌تواند از انتشار ترشحات و آلودگی ها جلوگیری کند.

    https://raikadental.com/shop/dental-materials/%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.