جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دستکش لاتکس

۳ بازديد

دستکش لاتکس به علت پودری بودن استفاده راحتی دارند، همچنین از آن جا که این دستکش ها به خوبی در دست فیکس شده و در نتیجه گرفتن اشیا را با دستکش به خوبی امکان پذیر می‌کند ، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است . دستکش لاتکس پودری از محصولات بسیار باکیفیت در حوزه دستکش‌های یک‌ بار مصرف به شمار می‌رود. این محصول در بسته‌ بندی‌های 100 عددی به به فروش می رسد .  روی درب جعبه محلی برای بیرون کشیدن دستکش در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را یکی یکی بیرون بکشید و از به‌ هم ریختگی جعبه جلوگیری می‌ شود .دستکش لاتکس در سه سایز موجود بوده که متناسب با عرض کف دست سایزبندی انجام می‌شود.

 

کی دیگر از انواع دستکش های لاتکس پزشکی نوع بی رنگ آن است. دستکش لاتکس بی رنگ همانطور که از نامش مشخص است دارای رنگ خاصی نمی باشد و به حالت شیشه ای است. به عبارتی پوست دست مشخص است. خرید دستکش لاتکس شیشه ای با قیمت مناسب برای مراکز درمانی و سایر صنایع بسیار مهم است. از همین رو اقدام به خرید دستکش لاتکس به قیمت عمده می کنند.

 

دستکش لاتکس دارای معایبی نیز میباشد. بسیاری از افراد نسبت به لاتکس طبیعی آلرژی و حساسیت دارند یعنی زمانی که از دستکش های لاتکس استفاده می‌کنند دچار کهیر، قرمزی و خارش پوست می‌شوند. پودر موجود در این دستکش‌ها که بر پایه نشاسته ذرت یا پودر تالک هستند، برای راحتی دست و تکان نخوردن دستکش وجود دارند، اما برخی از افراد نسبت به آن آلرژی دارند؛ در این شرایط دستکش لاتکس بدون پودر op perfect موجود در سایت رایکا دنتال، می‌تواند گزینه مناسبی باشند. در دستکش لاتکس بدون پودر OP PERFECT، دستکش با محلول کلر شستشو داده می‌شود تا پروتئین‌های لاتکس از بین بروند، از این جهت بدون ایجاد هیچ‌گونه حساسیتی قابل استفاده هستند.

 

https://raikadental.com/shop/dental-materials/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%a9%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%aa%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%81%da%a9%d8%aa-op-perfect/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.