جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

کاربرد میکروبراش

۲ بازديد

1- یکی از مهم ترین کاربرد این وسیله ها، ترکیب رنگ تاتوها می باشد در حقیقت با استفاده از این وسیله می توان رنگ های تاتو را داخل تشتک رنگ ترکیب کرد.

2- با استفاده از این ابزار می توان بی حسی را در قسمت های مختلف صورت کشید.

3- با استفاده از این ابزار می توان رنگ را روی ابرو پخش کرد.

4- یکی دیگر از کاربردهای این وسیله کشیدن ریموور روی ابرو و یا خط چشم می باشد.

 

این محصول که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، در بسته های 100 عددی و پک هایی حاوی 4 بسته تولید شده که هر پک مجموعا 400 عدد میکرو براش را شامل می شود. میکروبراش eDent در سه سایز کوچک (S) به رنگ بنفش، متوسط (M) به رنگ سبز و بزرگ (L) به رنگ آبی در قوطی های استوانه ای شکل به صورت شکیل و به روز مطابق با استاندارد های بین المللی موجود و قابل عرضه می باشند

 

https://raikadental.com/shop/dental-materials/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%b4-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/

 

 

نوار پرداخت آمالگام

۶ بازديد
نوار پرداخت آمالگام

ایده آل برای جلا دادن ترمیم های مستقیم از جمله کامپوزیت ها، آینومرهای شیشه ای، آمالگام ها، فلزات نیمه قیمتی و گرانبها است.

ساینده در داخل نوار برای قرار دادن آسان بین درجهای بدون مخاطب خراشیده است
دو گریت در هر نوار
هر بار برای انجام صرفه جویی در وقت، دو عمل انجام می شود
دنباله گام به گام توسط فرآیند گام به گام از آبی به سفید دنبال می شود

ویژگی ها این نوار:

آغشته به ذرات آلومینیوم اکساید    
ابزاری عالی برای پولیش سطوح بین دندانی پس از ترمیم های آمالگام، کامپوزیتی و گلاس آینومری

https://raikadental.com/shop/restorative/%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d9%84%da%af%d8%a7%d9%85-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%86%d8%aa-microdont/

نوار استریپ کامپوزیت Microdont

۶ بازديد
اگر بخواهیم ساده بگوییم، کاربرد نوار استریپ کامپوزیت مربوط به تراشیدن قسمت های اضافی بین دندان ها است. دندان پزشک با استفاده از نوار استریپ کامپوزیت این کار را می تواند براحتی انجام دهد.
 
آغشته به ذرات آلومینیوم اکساید
پرداخت سطوح بین دندانی در ترمیم های کامپوزیتی، گلاس آینومری و آمالگام
ایجاد کانتور تقریبی در سطوح بین دندانی در ترمیم های کامپوزیتی، گلاس آینومری و آمالگام
ایجاد فاصله بین دو دندان
هنگام تراش دندان: ایجاد فاصله و محافظت دندان مجاور
 
نوار استریپ کامپوزیت Microdont دارای محصولات متنوعی است که برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند.
خط نوارهای فولادی با اکسید آلومینیوم منتخب با دانه بندی متوسط ​​یا الماس در اندازه دانه درشت، متوسط ​​و ریز تولید می شود

توربین دندان پزشکی

۸ بازديد

توربین‌ها از بخش‌های اصلی سرتوربین (Head)، بدنه و گردن (Body&Neck) و بخش اتصال‌دهنده (Coupler) تشکیل شده است.

برندهای مختلفی از توربین های دندانپزشکی در بازار ایران وجود دارد که هر کدام از آنها دارای کیفیت و عملکرد متفاوتی میباشد. توربین های دندانپزشکی را میتوان به دو نوع بلبرینگی و ایربرینگی تقسیم نمود که امروزه مدل بلبرینگی بسیار رایج بوده و جایگزین مدل ایربرینگی شده است. تمامی مدل های توربین در قسمت هد خود دارای سیستم کاتریج میباشد که اکثر قطعات مورد نیاز جهت چرخش فرز توربین در آن تعبیه شده است.

دو عدد شیر برقی (سلونوئید) و دو عدد فشارشکن نیز برای تنظیم و قطع و وصل آب و هوا در مسیر آب و هوا بکار می رود.

بطور برای کنترل و قطع و وصل حرکت اینسترومنت ها (توربین، میکروموتور، ایرموتور، موتور آویز، کویترون و …) از پدال استفاده می شود.

ارتعاشات برای کاربران هندپیس آزاردهنده است. آنها همچنین صدای عملکرد توربین را افزایش می دهند و باعث ناراحتی دندانپزشک و بیمار می شوند. ارتعاشات و سطوح بالای سر و صدا نشان دهنده کیفیت پایین است. در توربین های با کیفیت، سطح نویز باید کمتر از 60 دسی بل آمپر باشد تا قابل قبول در نظر گرفته شود

https://raikadental.com/product-category/dental-equipment/turbine/

اولین مطالب آزمایشی من

۸ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.