جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

گوتا و کن کاغذی

۳ بازديد

استفاده از کن کاغذی با درصد های مختلف به نظر دندانپزشک بستگی دارد که درصد این کن ها میزان خشک کنندگی بیشتر یا کمتر آن را نشان می‌دهد. کن های کاغذی با درصد پایین تر که از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است برای دندان های عقبی یا خلفی که دارای ریشه ها و کانال های کج و منعطف است استفاده می کنند و از کن های کاغذی با درصد بالاتر که از انعطاف پذیری کمتری برخوردار است برای دندان های جلویی استفاده می کنند که توانایی جذب رطوبت بالاتری را دارد. 

 

با توجه به کاربردهای متعددی که این گوتا و کن های کاغذی در دندان پزشکی دارند شرکت‌های سازنده در تلاشند آن‌ها را با بهترین ویژگی‌ها و مزیت‌ها به بازار عرضه کنند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • نقطه ذوب مناسب: به منظور اینکه پس از قرارگیری گوتاها در کانال ریشه با استفاده از قلم داغ اضافات آن را از بین ببرند، دارای نقطه ذوب مناسبی هستند تا موجب دردسر دندان پزشکان نشوند.
  • ابعاد مختلف: دندان پزشکان با توجه به نوع دندان و اندازه گیری قالب دندان‌ها، هر یک از این گوتا و کن‌ها که در ابعاد و سایزهای مختلفی که در بازار قرار دارد، استفاده می‌کنند.
  • قیمت مناسب: گوتا و کن های کاغذی با توجه به کارایی‌های زیادی که در دندان پزشکی دارند دارای قیمت مناسبی هم هستند و خرید آن در حجم بالا کاملا به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

    https://raikadental.com/product-category/endo/gutta-paperpoint/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.